Posted to microsoft.public.excel.misc
faruk demir

Default Hücredeki değeri başka bir hücre aralığından araması,diğer satırı

Merhaba
ben bu maili türkiyeyden atıyorum, devlet hastanesinde bilgi işlemde
çalışıyorum. exelde yapmak istediğim bir formul var ama bulamadım. yardımcı
olursanız sevinirim.
yapmak istediÄŸim ÅŸey;

bir hücredeki değeri başka bir sayfadaki hücre aralığından arayıp bulması ve
bulduğu satırdaki değerin bir sonraki stündaki değeri yazmasını istiyorum.
mesela:

ÖĞRENCİ LİSTESİ.XLS
A1 - A2 - A3 - A4
OKUL KODU ADI SOYADI GELDİĞİ OKUL
348 arif ahmet D ?(=.......)
350 ismail yüksel
358 faruk demir

diye devam eden bir listemiz var
geldiği okulların(348-350-358) lerin karşılığının bulunduğu bir listemiz
daha var.

OKUL Ä°SÄ°MLERÄ°.XLS
A1- A2 - A3
OKUL KODU OKUL ADI
348 - Alanya Ä°lkokulu
349 - Açık öğretim Fak
350 - Denizli Meslek Yüksek Okulu
yapmak istediÄŸim
ÖĞRENCİ LİSTESİ.XLS DEKİ A3 HÜCRESİNE (348) İN KARŞILIĞI OLAN (ALANYA
Ä°LKOKULU) YAZISINI GETÄ°RMEK.

Nasıl yapabileceğimi bilemiyorum. yardımcı olursanız çok sevirinim. bu
formul bir çok yerde çok işime yarayacak.

bütün arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim

Posted to microsoft.public.excel.misc
Harlan Grove

Default Hücredeki degeri baska bir hücre araligindan aramasi,diger satiri

"Otto Moehrbach" wrote...
This is an English language newsgroup. Post your message in a newsgroup of
your language. HTH Otto

Not much traffic in microsoft.public.tr.excel