ExcelBanter

ExcelBanter (https://www.excelbanter.com/)
-   Excel Discussion (Misc queries) (https://www.excelbanter.com/excel-discussion-misc-queries/)
-   -   Hücredeki deÄŸeri baÅŸka bir hücre aralığından araması,diÄŸer satırı (https://www.excelbanter.com/excel-discussion-misc-queries/60963-h%C3%BCcredeki-de%C4%9Feri-ba%C5%9Fka-bir-h%C3%BCcre-aral%C4%B1%C4%9F%C4%B1ndan-aramas%C4%B1-di%C4%9Fer-sat%C4%B1r%C4%B1.html)

faruk demir

Hücredeki değeri başka bir hücre aralığından araması,diğer satırı

Merhaba
ben bu maili türkiyeyden atıyorum, devlet hastanesinde bilgi işlemde
çalışıyorum. exelde yapmak istediğim bir formul var ama bulamadım. yardımcı
olursanız sevinirim.
yapmak istediÄŸim ÅŸey;

bir hücredeki değeri başka bir sayfadaki hücre aralığından arayıp bulması ve
bulduğu satırdaki değerin bir sonraki stündaki değeri yazmasını istiyorum.
mesela:

ÖĞRENCİ LİSTESİ.XLS
A1 - A2 - A3 - A4
OKUL KODU ADI SOYADI GELDİĞİ OKUL
348 arif ahmet D ?(=.......)
350 ismail yüksel
358 faruk demir

diye devam eden bir listemiz var
geldiği okulların(348-350-358) lerin karşılığının bulunduğu bir listemiz
daha var.

OKUL Ä°SÄ°MLERÄ°.XLS
A1- A2 - A3
OKUL KODU OKUL ADI
348 - Alanya Ä°lkokulu
349 - Açık öğretim Fak
350 - Denizli Meslek Yüksek Okulu
yapmak istediÄŸim
ÖĞRENCİ LİSTESİ.XLS DEKİ A3 HÜCRESİNE (348) İN KARŞILIĞI OLAN (ALANYA
Ä°LKOKULU) YAZISINI GETÄ°RMEK.

Nasıl yapabileceğimi bilemiyorum. yardımcı olursanız çok sevirinim. bu
formul bir çok yerde çok işime yarayacak.

bütün arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim

Otto Moehrbach

Hücredeki degeri baska bir hücre araligindan aramasi,diger satiri

This is an English language newsgroup. Post your message in a newsgroup of
your language. HTH Otto
"faruk demir" <faruk wrote in message
Merhaba
ben bu maili türkiyeyden atiyorum, devlet hastanesinde bilgi islemde
çalisiyorum. exelde yapmak istedigim bir formul var ama bulamadim.
yardimci
olursaniz sevinirim.
yapmak istedigim sey;

bir hücredeki degeri baska bir sayfadaki hücre araligindan arayip bulmasi
ve
buldugu satirdaki degerin bir sonraki stündaki degeri yazmasini istiyorum.
mesela:

ÖGRENCI LISTESI.XLS
A1 - A2 - A3 - A4
OKUL KODU ADI SOYADI GELDIGI OKUL
348 arif ahmet D ?(=.......)
350 ismail yüksel
358 faruk demir

diye devam eden bir listemiz var
geldigi okullarin(348-350-358) lerin karsiliginin bulundugu bir listemiz
daha var.

OKUL ISIMLERI.XLS
A1- A2 - A3
OKUL KODU OKUL ADI
348 - Alanya Ilkokulu
349 - Açik ögretim Fak
350 - Denizli Meslek Yüksek Okulu
yapmak istedigim
ÖGRENCI LISTESI.XLS DEKI A3 HÜCRESINE (348) IN KARSILIGI OLAN (ALANYA
ILKOKULU) YAZISINI GETIRMEK.

Nasil yapabilecegimi bilemiyorum. yardimci olursaniz çok sevirinim. bu
formul bir çok yerde çok isime yarayacak.

bütün arkadaslara iyi çalismalar dilerim

Harlan Grove

Hücredeki degeri baska bir hücre araligindan aramasi,diger satiri

"Otto Moehrbach" wrote...
This is an English language newsgroup. Post your message in a newsgroup of
your language. HTH Otto

Not much traffic in microsoft.public.tr.excel