Posted to microsoft.public.excel.misc

Default Ændre Margener

DYMO Labels writer 4090 laver alle mine excel dokumenter om så de bliver
lavet om til små bitte tabler,som ik kan printes ud på en amenlig printer.
Har prøvet at opsætter Margerne men intet hjælper den har lavet alle mine
skabeloner om til sjove små foto,som ik kan sættes på plads.
Når jeg starter excel op åbner der et windue som siger den Margerne stemmer
ik ens med udskrivning,og når man lukker dette windue laver den alle
dokumenter om.