Posted to microsoft.public.excel.programming
Stephen Bullen[_3_] Stephen Bullen[_3_] is offline

Default Listen i datavalidering forsvinder

Hi Kurt,

Jeg har et udgivelsesplan med ca. 1.200 titler som har oplysninger fordelt på 70 kolonner.
I de 8 kolonner har jeg en datavalidering, hvor jeg har en liste man kan vælge. (Hvilket giver ca. 10.000 lister)
Mit problem er, at det rullefelt som burde være i cellen ikke er der. Er der nogen som ved hvorfor.

(Sorry for the English reply!)

Is it that the cell dropdown is missing? If so, that's controlled by the 'In-cell dropdown' check box on the Data
Validation dialog

Regards

Stephen Bullen
Microsoft MVP - Excel