ExcelBanter

ExcelBanter (https://www.excelbanter.com/)
-   Setting up and Configuration of Excel (https://www.excelbanter.com/setting-up-configuration-excel/)
-   -   Navigering med piletaster (https://www.excelbanter.com/setting-up-configuration-excel/59609-navigering-med-piletaster.html)

Martin

Navigering med piletaster

Jeg har ved et uheld ændret på en indstilling, så jeg ved brug af
piletasterne flytter med hele arket i Excel og ikke kun flytter rundt med den
celle jeg skal arbejde i.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få denne indstilling tilbage til
standart!

Peo Sjoblom

Navigering med piletaster

press scroll lock