ExcelBanter

ExcelBanter (https://www.excelbanter.com/)
-   Excel Worksheet Functions (https://www.excelbanter.com/excel-worksheet-functions/)
-   -   Nezkopírují se vzorce v konting. tab. z jednoho sešitu do druhého (https://www.excelbanter.com/excel-worksheet-functions/174525-nezkop%C3%ADruj%C3%AD-se-vzorce-v-konting-tab-z-jednoho-se%C5%A1itu-do-druh%C3%A9ho.html)

Migota

Nezkopírují se vzorce v konting. tab. z jednoho sešitu do druhého

Problém, který řeš*m spoč*vá v tom, že při kop*rov*n* listu s kontingenčn*
tabulkou ve které mám pole se vzorci (např. prům. cenu) do jiného sešitu, tak
v novém listu tyto pole nejsou! Přešel jsem z verze 2002 na 2007. Ve verzi
2002 tento problém nebyl.
Dále ve verzi 2007 při kop*rován* listů do druhých sešitů vzniká problém se
změnou zdrojových, která je velmi komplikovaná - ve verzi 2002 řešené pouhým
zkop*rován*m rozsahu z druhé konting. tabulky.
Hodně mrz* absence průvodce konting. tabulkou v kontextové nab*dce.
Jelikož pracuji hodně s konting. tabulkami uvažuji, že přejdu opět k verzi
2002.
Děkuji za pomoc