ExcelBanter

ExcelBanter (https://www.excelbanter.com/)
-   Excel Discussion (Misc queries) (https://www.excelbanter.com/excel-discussion-misc-queries/)
-   -   Indsætte diagram fra excel i word (https://www.excelbanter.com/excel-discussion-misc-queries/137225-inds%C3%A6tte-diagram-fra-excel-i-word.html)

heidihp

Indsætte diagram fra excel i word

Jeg har lavet nogle søjle diagrammer i excel som jeg vil indsætte i mit word
dokument. Det gør jeg ved at kopiere og i word sige indsæt speciel. Men når
diagrammet bliver indsat i word bliver størrelsen på diagrammet ændret og jeg
skal bruge lang tid på at prøve mig frem for at få den rigtige størrelse.
Hvordan indsætter jeg et diagram i word, så det forbliver den størrelse som
jeg har lavet det i excel? Det er akserne der primært ændre udseende og det
er dem jeg vil have til at forblive, men også selve størrelsen på
diagramboksen.

Heidi