Posted to microsoft.public.excel.worksheet.functions

Default lige uger i excelformel

I en skemalægning har jeg brug for, at skelne mellem lige og ulige uger i en
excel-hvis -funktion. (=hvis(b5=ulige tal;---etc
Kan nogen hjælpe mig hermed
Posted to microsoft.public.excel.worksheet.functions

Hej Frode

Indsæt denne formel i C5

=HVIS(REST(B5;2)=0;"Lige"; "Ulige")

Mvh.
Per

P.s. Dette er primært en engelsk sproget gruppe. Hvis du gerne vil have
hjælp på dansk fremover vil jeg anbefale at du bruger gruppen
dk.edb.regneark, hvor der også er nogle meget kompetente folk.